תחליפי טבק מומלצים

יש פחות עניין בשימוש העתידי במוצרי טבק חלופיים מאשר בסיגריות אלקטרוניות. בקרב מעשנים, רק 38% ניסו מוצר טבק חלופי מלבד סיגריה אלקטרונית. צריכת טבק עלים רופף, טבק לח וסנוס תואמת לאחד מכל 13, כאשר 15% מהמעשנים טוענים שצרכו לפחות אחד מהמוצרים הללו.

למרות שחלופות רבות ללא עישון משווקות כחלופות בריאות לעישון

הטבק עדיין מזיק לבריאות הפה ולבריאות הכללית. יש התומכים בטבק ללא עישון כאמצעי להפחתת הנזק שנגרם מעישון. 17,18 נטען כי לא רק מי שלא יכול או לא רוצה להפסיק, אלא גם מעשנים מושבעים [18] שעדיף לעבור למוצרי טבק ללא עשן. 19,20 כדי להמשיך, הנתונים שלנו מראים כי מעשנים שאינם מעוניינים להפסיק לא מתעניינים במיוחד במוצרי טבק אלטרנטיביים. מעשנים המעוניינים להפסיק לעשן בתוך 6 החודשים הקרובים, או שהפסיקו לעשן ללא הצלחה, מעוניינים יותר להשתמש במוצרים אלה.

לעיסת טבק לאורך זמן עלולה להוביל לתלות בטבק ובניקוטין, שממכרים מאוד. פרישה היא הדרך היחידה להפחית את הסיכון לבעיות בריאות הקשורות לטבק.

עישון וטבק לעיסה עלולים לגרום להתמכרות לניקוטין

לסרטן ולמחלות אוראליות רבות ללא סרטן. אנשים רבים מאמינים כי טבק לעיסה פחות מזיק מעישון, אך המציאות היא שעישון וצלילה גורמים לרמות דומות של ניקוטין בדם. טבק ללא עשן, כמו טבק טבול, אינו מכיל ניקוטין או כל אחד מ -30 הכימיקלים האחרים הקשורים לסרטן.

השורה התחתונה

היא שמוצרי טבק מכל הסוגים הם מסוכנים, אבל זה לא אמור להרתיע אנשים מלהשתמש בהם. השימוש במוצרי טבק ללא עשן בסביבה ללא עשן אינו תורם לבריאות הציבור. הוכח כי הם מכילים ריכוזים של רעלים שארגון הבריאות העולמי (WHO) דיווח שהם מקבילים לעישון של 100 סיגריות. הסיגריות האלקטרוניות מוסדרות בצורה גרועה ואין תקנים לבקרת מזהמים, כולל חומרים מסרטנים ומסרטנים. היו דיווחים על "פיצוצים של סיגריה אלקטרונית", שריפות ועשן שהגיעו מהפה.

יותר אמריקאים מכורים לתרופות ניקוטין כמו סיגריות מאשר לכל תרופה אחרת

על פי המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן (CDC), כ -18% מהמבוגרים האמריקאים מעשנים סיגריות. מדי שנה, מיליוני אנשים מוותרים על הרגל הסיגריות רק כדי לצפות בציפיות האופטימיות שלהם עולות עם כל עשן. בנוסף למניעת התחלת עישון וקידום הפסקת עישון, הפחתת נזקים מטבק הוכרה כגישה חשובה ומבטיחה להפחתה מואצת של שכיחות העישון ופגיעה הקשורה לעישון. מחקרים רבים הראו כי השימוש בתרופות תחליפי ניקוטין (NRT) יכול להכפיל את הסיכוי להפסיק לעשן. הפחתת נזק לטבק מתבססת על עישון המרה על ידי מינהל המזון והתרופות למוצרים אלטרנטיביים פחות מזיקים המכונים מוצרי טבק מסוכנים (MRTP).
למידע מורחב בנושא של תחליף טבק ותחליפי טבק מומלצים באפשרותך לבדוק כאן: popa-rg.co.il

אנשים שמעשנים ותלויים בניקוטין צריכים לשקול טיפול תרופתי להחלפת ניקוטין

כדי לעזור להפסיק לעשן. טיפול בתחליפי ניקוטין (NRT) הוא הסיבה העיקרית לכך שאנשים מעשנים ומדוע הם מכורים לניקוטין. NRT יכול לעזור בתסמיני הגמילה והתשוקה הקשים שרוב האנשים מציינים כסיבה לאי הפסקת הטבק.

טיפול בתחליפי ניקוטין (NRT)

הוא תרופה המספקת ניקוטין, זפת, פחמן חד חמצני וכימיקלים רעילים אחרים בעשן טבק. זה גם עוזר להפחית את תופעות הגמילה הלא נעימות, כמו מצב רוח ירוד ותשוקה, המתרחשות כשמפסיקים לעשן. טיפולי החלפת ניקוטין קצרי טווח כגון מסטיק ניקוטין, כוסות, תרסיסים לאף ומשאפים יכולים לעזור לפצות יתר על התשוקה החזקה.

טיפולי החלפת ניקוטין קצרי טווח

כגון מסטיק ניקוטין, כוסות, תרסיסים לאף או משאפים – בטוחים לשימוש בשילוב עם טלאי ניקוטין ארוכי טווח ותרופה ללא ניקוטין. מדבקת ניקוטין יכולה להיות יעילה עבור משתמשי טבק ללא עשן שרוצים להפסיק לעשן. למשתמשי טלאים הזקוקים לשיטת טיפול נוספת להפסקת לעיסת טבק, יש להשתמש במדבקת ניקוטין טובה כפתרון זמני ולא כפתרון קבוע.

מדבקת ניקוטין המחוברת לעור כמו פלסטייד מעניקה לך מנה אחידה של ניקוטין בזמן שאתה לובש אותו. זה ייקח כמה שעות עד שרמות הניקוטין עולות, אז עליך למרוח את התיקון הראשון שלך תוך יום.

לעיסת ניקוטין

מסטיק, כוסות, תרסיסים דרך הפה, משאפים ומוצרי תגובה מהירה. אם אתה מעשן, התשוקה לסיגריה עם קפה בוקר עשויה להיות לא רחוקה ממוחך. כאשר הדחף לעשן מתעורר, זכרו שהוא יכול להיות עז, אך בדרך כלל עובר תוך חמש עד עשר דקות, בין אם אתם מעשנים סיגריה או מתרחצים בטבק לעיסה.

משאפי ניקוטין הם שיטות להחלפת ניקוטין שאושרו על ידי ה- FDA לעישון סיגריות שעשויות להועיל לאנשים שמנסים להפסיק

הדבר החשוב ביותר בכל צורה של NRT הוא לקרוא ולבצע את הוראות האריזה. התייעץ עם רופא אם ברצונך להשתמש ב- NRT כדי להמשיך לעשן או ללעוס.

סיגריות אלקטרוניות משכו תשומת לב רבה כחלופה לעישון סיגריות מסורתיות

משאפים לניקוטין אינם זהים לסיגריות אלקטרוניות ואינם מאושרים על ידי ה- FDA או על ידי ה- FDA כדי לעזור לאנשים להפסיק לעשן. יש צורך במחקרים נוספים כדי לקבוע את היעילות של סיגריות אלקטרוניות להפסקת עישון ואת הבטיחות ארוכת הטווח של מוצרים אלה.

מספר מחקרים הראו כי רבות מאותן בעיות בריאות הקשורות לעישון קשורות לשימוש בבדי. גם בידי וגם קרטק עלולים לגרום לחלק מאותן בעיות בריאותיות שעישון סיגריות גורם להן כגון בעיות נשימה, שיעול, דם ובעיות ריאות אחרות.

זו תפיסה מוטעית נפוצה

כמו סיגרים וסיגריות אלקטרוניות, כי נרגילה בטוחה יותר מסיגריות טבק. שעישה מעשנת באמצעות כוס שיש – מכשיר המאפשר עשן טבק בטעם פירות לעבור דרך תא מים ולשאוף דרך צינור. תכונות הקירור וההקהיה של מנטולים מאפשרות נשימות גדולות יותר ושאיפות עמוקות יותר, מה שמאפשר לעשן להישאר בריאות לתקופה ארוכה יותר, והשימוש בהרדמה מקומית מקל על כאבי גרון. מכיוון שצינורות נרגילה לא מסננים כימיקלים מזיקים, בסופו של דבר אדם שואף יותר עשן מנרגילה מאשר מסיגריות, והם נושמים עמוק פחות לעיתים קרובות ומעשנים זמן רב יותר מישיבה.

דילוג לתוכן