רשלנות רפואית בלידה

מגוון זיהומים בגוף האם כמו הרפס ואי קולי יכולים להעביר לתינוק ולגרום למצבים בריאותיים כמו אלח דם בילוד.
למידע על רשלנות רפואית בלידה כדאי לבקר ב- yml.co.il

דוגמאות נוספות לרשלנות בטיפול לפני הלידה כוללות אי גילוי הריון חוץ רחמי ואי אזהרה לנשים בהריון מפני שימוש בתרופות מסוימות המגבירות את הסיכון למומים מולדים

פעולת ההתנהגות הפסולה הרפואית במהלך לידתו של ילד עלולה לפגוע הן באם והן בתינוק. רשלנות נותן שירותי הבריאות עלולה להוביל לפגיעות בילוד או ביולדת, וניתן להטיל אחריות על טעויות רפואיות.

לפעמים משהו לא צפוי קורה במהלך הלידה והלידה וילוד או אם סובלים מפציעה שהיא בלתי נמנעת. אולם במצבים אחרים ניתן למנוע את הנזק אם הרופא או איש מקצוע אחר בתחום הבריאות מבטיח טיפול הולם ומתוזמן.

טיפול רפואי לקוי יכול לפגוע קשות בנשים ותינוקות בלידה. טרגדיות בלידה הן בלתי נמנעות ומספר לא מבוטל של אמהות ותינוקות נפגעים מידי שנה מרופאים רשלניים.

רשלנות רפואית

המכונה גם רשלנות רפואית, מתרחשת כאשר רופא או ספק שירותי בריאות אחר אינם מצליחים להבטיח את רמת הטיפול שאנשי מקצוע אחרים באותה קהילה צריכים לעקוב אחריהם. בעוד שלעתים קרובות אנו חושבים על תינוקות כאשר אנו מדברים על פציעות הקשורות ללידה, התעללות רפואית בחדר לידה כוללת לעיתים קרובות פציעות איתן מתמודדת האם. זה קורה כאשר רופאים, אחיות, בתי חולים וחברים אחרים בצוות הרפואי אינם מצליחים לטפל בחולים בצורה נאותה והחולה נפצע.

כדי להחזיר את הפיצוי הנחוץ לך כדי לתת לילדך את ההזדמנות הטובה ביותר לטיפול רפואי ולשביעות רצון מחיים. אנו מסתמכים על רופאים, אחיות ומתקנים רפואיים שיספקו את הטיפול הטוב ביותר האפשרי לחולים. אנו שמים את חיינו בידיהם וסומכים שהם יעשו כל שביכולתם לעזור לאם ולתינוק בתהליך הלידה והלידה לעזור להם.

אתה זכאי לרשלנות ביחס לרופא או לרופא המטפל שחרג מסטנדרט טיפול מקובל ופצע אותך או את ילדך שזה עתה נולד

על מנת לאכוף את תביעתך לרשלנות בעבודה ולידה, עליך להוכיח כי הרופא שלך מילא חובה כלפיה, כי הוא הפר אותה, וכי אתה או אדם אחר שנפגעת כתוצאה מהפגיעה , או שנגרם לך נזק.

כתוצאה ישירה של פציעה

מחלה או מוות שסבלו מילדם במהלך ההריון או במהלך הלידה, ההורים יכולים לחוות טראומה רגשית, כאב או סבל. פגיעות אלה יכולות להיות לא גלויות כמו פציעות גופניות, מחלות או מקרי מוות, וייתכן שקשה להוכיח אותן, אך עורך דין מנוסה ובעל ניסיון במקרי התנהגות בלתי הולמת רפואית יכול להנחות אותך בתהליך. אם האם או התינוק סבלו מפציעה, מחלה או מוות במהלך ההריון, הלידה או לאחר שנשלח התינוק הביתה, הדבר יכול להיחשב להתנהגות פסולה רפואית ועורך דין יכול להוכיח כי הפגיעה נגרמה ברשלנות מצד הרופא. , אחות או צוות בית חולים אחר.

פגיעות בלידה ותביעות רשלנות מסייעות בשמירה על רמת טיפול גבוהה בקהילה הרפואית. עבודה עם עורך דין מנוסה בפגיעות לידה כדי להגיש את תיק הרשלנות הרפואית שלך בלידה יכולה לעזור למשפחתך להשיג פיצוי כספי.

אף הורה אינו מעוניין להגיש תביעה בגין התנהגות בלתי הולמת מגדרית במהלך ההריון או הלידה

אך אם אתה סבור שאתה או אדם אהוב נפגעת מטיפול רפואי לא הולם, המשך לקרוא כדי ללמוד על המקרים הנפוצים ביותר של פציעות הניתנות למניעה במהלך הריון ולידה. הגשת תביעת פגיעה בלידה יכולה להחזיק את הרופא שמסר את ילדכם אחראי לטעויות רפואיות רשלניות. אם אתה סבור שניתן היה להימנע מפגיעת הלידה של ילדיך או שנגרמה עקב רשלנות רפואית, ייתכן שאתה זכאי לפיצוי כספי.

תהליך הלידה גורם לטראומה מסוימת לאם

והרופאים המטפלים ובתי החולים אמורים לספק חיזוקים ולא למזער טראומה זו, כך שהיא מונעת מהם להיות אשמים ברשלנות רפואית. הסוגים השכיחים ביותר של רשלנות כוללים אי הערכה וטיפול בבעיות בריאות האם במהלך הלידה, הליכי לידה לקויים וכישלון בתגובה בזמן לסיבוכים אימהיים ועוברים. רשלנות במהלך הלידה והלידה עלולה לגרום לפציעות החל מזיהומים ופגיעה מוחית ועד למות האם והתינוק. מקרים של רשלנות רפואית יכולים להתרחש במהלך הטיפול והטיפול באם ובילד, אך גם במהלך ההריון, הלידה והלידה.

יש הרבה השפעות לטווח הקצר והארוך שיכולות לנבוע מרשלנות רפואית וטראומת לידה לאם ולילד. רופאים צריכים לטפל ברבים מההשפעות הללו בטיפול הנכון.

הסיכונים ללידה הם בלתי נמנעים

אך רבים מהפציעות שסובלות מנשים ניתן להימנע אם הן נגרמות על ידי צוות רפואי רשלני. טעויות על ידי רופאים וספקי שירותי בריאות אחרים במהלך ההריון או הלידה עלולות להוביל לתנאים גופניים עבור האישה וילדה, מה שעלול להיות בעל השלכות הרסניות לכל החיים. אם לא מטפלים בהן, רבות מההשפעות לטווח הקצר והארוך של רשלנות רפואית וטראומת לידה על האם והילד עלולות לגרום לנזק קבוע שעלול לסכן חיים.

פציעות אצל אמהות במהלך הלידה והלידה נפוצות יותר ממה שרוב האנשים חושבים. זה לא נדיר שאמהות סובלות מהפרעת דחק פוסט טראומטית (PTSD) עקב רשלנות רפואית במהלך הלידה.

למרות שתהליך הלידה של ילד

הוא מורכב, פגיעות בלידה הן מציאות מצערת עבור כולנו, ולא כל הפגיעות המתרחשות במהלך ההריון והלידה נובעות מהתנהגות בלתי הולמת. אפידורלים מוטעים ולידה ממושכת מהנרתיק הם שתי דוגמאות לרשלנות רפואית העלולה להוביל לפגיעה עצבית לאחר לידה שיכולה להפחית את חוזק, תחושה ופונקציונליות של רגליה של האישה.

המקרים שעורכי דין המתמחים ברשלנות רפואית במישיגן מטפלים בכל יום שונים

אך ישנם שלושה סוגים נפוצים של רשלנות רפואית הקשורה ללידה, כולל פגיעות בלידה מצד האם והילד, הפלות והריונות בלתי חוקיים. כל שלושת סוגי התביעות באחריות רפואית בגין פגיעות בלידה מנוהלים על ידי הצוות המשפטי של Cochran Kroll & Associates במישיגן.

דילוג לתוכן