מניות מומלצות בתחום התעשייה

ביום חמישי פרסם ג'ים קרמר של CNBC רשימה של מניות מומלצות שמשקיעים יכולים לקנות לא רק בשוק אלא גם בטכנולוגיה.

צמצמתי את הרשימה הזו ל -12 מניות עם ערכי סנטימנט של קרנות גידור

אז התחל עכשיו וזהה את 12 המניות הטובות ביותר בענף לקנות. בחנתי חמש מהמניות התעשייתיות הטובות ביותר וגם חיפשתי סיבות לכך שמחיר המניה צריך להיות גבוה וגבוה יותר מהאחרות.

אם אתה משקיע שחווה מכירה במניות הצמיחה והיית רוצה להרחיב את התיק שלך על ידי פתיחת תיק מחדש של מניות שייהנו מחידוש המשק במחצית השנייה של 2020

אתה צריך לקחת בחשבון מניות אלה. כדי לחזק מגזרים אחרים בתיק שעשויים להתגלות כהזדמנויות קנייה טובות בהנחה כיום, בדוק את הדיבידנד הממוצע של מניות האנרגיה הללו, ואת הקריירה הארוכה הדרושה כדי להציג חזרה לרמות נורמליות יותר. לפני שתתחיל לבחור את תחום שוק המניות המועדף עליך, עליך לקבל מושג לגבי אותו תחום. אתה מתמקד גם במניות המובילות בקבוצות התעשייה המובילות, מחפש מניות עם תמיכה מוסדית חזקה ושומר על ההיצע והביקוש למניות עצמן. גלה אילו מגזרים מצליחים היום, ואז חפש מניות חזקות בתחומים אלה.

זה דורש הבנה מעמיקה של מניות ושווקי מניות רשומים, כמו גם גישה לפלטפורמות המחקר הטובות ביותר הפועלות כיום.

אין דף טכני בדף זה

אך אתה יכול להחזיק תיק מניות שונה הכולל מניות מכל 10 המניות הללו שמתפקדות היטב על פי מדדי השוק. השוט הצבעוני ממליץ על מניות לבנות תיק חדש איתו, ויש דיבורים על אינדיקטורים של קנייה ומכירה, מה שהופך את זה לאסטרטגיית השקעה מצוינת עבור משקיעים ארוכי טווח. אם אתה רוצה לקנות מניות טובות או רק מתחיל לבנות את העושר שלך לטווח הארוך, בדוק כמה מכירות המניות הטובות ביותר בכל מגזר להלן.

אם ברצונך להוסיף שבבים כחולים לתיק שלך, MSFT היא אחת מרוכישות המניות הטובות ביותר של שנת 2021. אם שוק המניות ימשיך לעלות, יש לראות בקרן התעשייה קרן רחבה, מכיוון שסקטור זה עשוי לנצח את השוק.

נבדוק כיצד לבחור מניות לרכישה ואז נחשוף את חמש המניות המועדפות עלינו

קרא את המדריך שלנו אילו מניות תוכל לקנות בצורה הטובה ביותר בשנת 2019 ו- 2020. ואז נראה לך כיצד מצאנו כמה מהמניות הטובות לקנות ואת חמש המניות בענף שאנו צופים בהן בשנת 2020 ואילך.

המניות הטובות ביותר לקנות עכשיו מרשימת האוצר המונה למעלה מ- 200 מניות, שזמינה כעת באמזון תמורת £ 1 בלבד. קנה את המניות הטובות ביותר מרשימות האוצר של למעלה מ- 200 מניות תמורת פחות מ -5,000 ליש"ט מעכשיו.

מניות אלה הן לעתים קרובות חברות שעדיין במצב טוב בבורסה ויש לה סיכויים מבטיחים לעתיד

הערה: אם אתה מחפש מידע על חברה לפני שתשקיע במניותיה, ודא שאתה יודע מה אתה עושה מכיוון שההשקעה שלך תהיה בסיכון ניכר עקב התפתחות מחירי המניות.

אם אתם מחפשים תשואות גבוהות יותר ויכולת להתמודד טוב יותר עם שפל כלכלי ושווקים פיננסיים

הוספת מניות מסוימות במגזר זה לתיק שלכם יכולה לעזור. אם תבחר במניות בודדות באופן כללי, חפש צמיחה מתמשכת ", אומר לגארדה, שנכון לב בייעוץ שלו למגיפה לבחירת המניות.

בהתחשב בכל אלה, תוכל גם להוסיף מניות תעשייתיות לתיק שלך, ואם כן הנה ארבע מניות תעשייתיות מובילות שתוכלו לקנות בבורסה.

בסרטון זה אראה לכם לא רק כיצד התפתחו מניות תעשייתיות בשוקי הדובים והדובים

אלא גם כיצד אתם חושבים על הקבוצה כ שלם וכיצד הם משתלבים באסטרטגיית ההשקעה שלך. הנה פירוט של מגזרי שוק המניות, הסבר מהו כל מגזר שוק המניות, כיצד פועלים 11 שוקי המניות השונים בכל מגזר, מהם נקודות החוזק והחולשה שלהם וכיצד השתמש בכל אחד מהם לטובתי.

תלוי איך הדברים מסתדרים, ישנם כמה סוגים של מניות שיבצעו ביצועים טובים בשנת 2020 ואילך. הנושאים כוללים את הסקטורים הטובים ביותר להשקיע בהם בשנת 2021, מגמות שמשקיעים צריכים לדעת על השקעות מניבות הכנסה וכיצד להשקיע לשנת 2021.
למידע על מניות בתחום התעשייה מאתר ביג שוט ומניות מומלצות בתחום התעשייה ניתן לגלוש לאתר bigshotnews.net

אם אתם מחפשים את מניות הצמיחה הטובות ביותר לקנות עכשיו

רשימה זו של ראשי האצבעות הבוטים בראש כל סקטור שווה לעקוב. ה- Motley Fool הוא אחד מאתרי ההשקעות הפופולאריים ביותר בארה"ב, והרשימה שלעיל מהווה נקודת התחלה טובה לכל משקיע המעוניין במניות בתחום. בראש רשימת אתרי שוק המניות הטובים ביותר נמצא Fool.com, פלטפורמת שוק מניות חיונית המציעה מוצרים ושירותים ייעוץ השקעות מאז 1993.

דילוג לתוכן