השוואת יכולות של תכ ונות asana

במאמר זה נשווה שניים מהכלים המובילים בתעשייה לניהול פרויקטים מקוונים: Trello ו- ClickUp. יצרנו השוואת תכונות המכסה את התכונות הרבות שיש לשניהם להציע, והשווינו ביניהן. כדי להשיג ניתוח השוואתי מפורט, יש צורך ליישם את התוכנה הטובה ביותר לניהול משימות.

העיצוב המחושב והגמישות של אסאנה הופכים אותו לאידיאלי לעבודה מבוססת צוות

ומנהלי פרויקטים יכולים להתאים את חווית אסאנה לצרכי החברה שלהם. ClickUp היא אפליקציה בקטגוריית פרודוקטיביות של Office ומתוארת כפלטפורמה לניהול פרויקטים של כל אחד שמבטלת את הצורך להשתמש ביותר מכלי אחד לתהליך עבודה ארגוני. עבור אנשי מקצוע, זהו הכלי הטוב ביותר שיש לניהול פרויקטים וצוותים בכל הגדלים.

אסאנה הציגה לאחרונה תכונה חדשה לגמרי בשם Asana Forms

המאפשרת ליצור טפסים מותאמים אישית כדי לייעל את דרישות העבודה ולתקשורת צוותית. ניתן להוסיף שאלות, להעתיק בקשות, קבצים מצורפים וכו ', בעת יצירת טופס, והשדות המותאמים אישית משתלטים על ידי ניהול פרויקטים למעקב אחר עבודה. יתרון נוסף של תבניות Asanas הוא היכולת ליצור תבניות מותאמות אישית, מה שמעניק לך את הגמישות לנהל פרויקטים המותאמים לצוות שלך. זה נותן לך גישה לכלים המאפשרים למשתמשים להתאים אישית את סוג העבודה שהם רוצים לעקוב אחר ולנהל.

אם יש לך צוות של אנשים שעובדים על פרויקט כפי שאסאנה מספקת

אתה יכול להקצות משימות לחברי הצוות שלך ולהקצות אותם לכל אחד מחברי הצוות. כאשר נוצרת באסאנאס משימה או משימת משנה שהפרויקט שלך מורכב ממנה, הוסף תיאור והערה למשימה, הוסף את תאריך היעד, הוסף את המסמך ואז הגיב למשימה שיצרת והוסף תיאור. היבטים אחרים ידידותיים למשתמש של AsANA כוללים את היכולת לקודד את הפרויקטים שלך שניתן להתאים אישית לתפיסה האישית שלך עליהם.

אם אתה רוצה להשתמש באפשרות אחרת כמו Trello, Asana או Wrike, נסה לכתוב עליהם פוסט ב- Slack. אתה יכול אפילו לשקול השוואה מהירה בין AsANA לכלי עיצוב אחרים כמו Slack, Todoist ואפילו פוסט בבלוג.

כדי לעזור לך למצוא את כלי ניהול הפרויקטים המושלם עבור הארגון שלך, הנה השוואה מהירה ומקיפה בין ClickUp לבין Asana. Zepel הוא אלטרנטיבה מושלמת ל- AsANA ו- Click up מכיוון שהוא אינטואיטיבי, אין לו עומס מוחץ בפונקציונליות ומציע כל כך הרבה תכונות שהוא יהרוג את צוות פיתוח התוכנה שלך. לשם השוואה, הגרסה החינמית נעדרת שיתוף פעולה בצוותים, במיוחד אינטגרציה, והפונקציונליות שלה אינה גמישה כל כך. בעוד שלאסאנס יש את כל התכונות להציע לך את כל מה שאתה צריך כדי להישאר מסונכרן, סביר להניח שצוותים המחפשים חלופות יראו זאת כחלופה לפני שניהול הפרויקט שלהם יהפוך לפיתרון האולטימטיבי.

אפליקציית ה- ClickUp Web היא כלי מקוון וניהול פרויקטים מקוון הזמין בגרסאות בחינם ובגרסאות פרימיום.

המראה המינימליסטי נועד לספק למשתמשים גישה פשוטה לניהול פרויקטים המבטלת תכונות מיותרות ומסתמכת על פונקציונליות גרור ושחרר אינטואיטיבית

כדי ליצור היכרות עם ה- UX ולהאיץ את המשימות. אזורי עבודה יכולים לעשות הכל החל מהצגת פרטי פרויקט כגון שם הפרויקט, כותרת הפרויקט ותיאור הפרויקט. Redbooth מציעה גם מגוון כלים לעריכה וניהול פרויקטים באופן ידידותי ואינטואיטיבי למשתמש.

כמו אסאנה

למשתמשים יש את היכולת ליצור עמודי צוות המהווים שילוב של צוות, פרויקט, שיחה והכרזה, כמו גם קבוצות שניתן להתאים אישית לצרכי ניהול הפרויקט. ל- Zoho Projects יש כלים משלהם שמאפשרים לנהל את הפרויקטים שלך בקלות, כגון מנהל פרויקטים וכלי ניהול צוות, יחד עם מגוון תכונות אחרות.

אסאנה מציעה גם תכונות תקצוב ותמחור חשבוניות מקוריות

מה שהופך אותה לבחירה מצוינת עבור סוכנויות שאינן IT העובדות עם סוכנות שאינה IT. אסאנה מתאימה ביותר לחברות הדורשות ניהול משימות ואינן זקוקות לפונקציות תקציב או שכר מובנות. Basecamp אידיאלי עבור צוותים שאינם זקוקים לכל הפעמונים והשריקות, מכיוון שאין לו שום תכונות לניהול פרויקטים. עבור מפתחי תוכנה שרוצים ליישם יישומים זריזים בהרחבה, עדיף לשקול אפליקציות אחרות לניהול פרויקטים שתוכננו במיוחד עבור יישומים זריזים, כמו Zoho Projects.

אסאנה וטרלו ידועים בקהילת ניהול הפרויקטים ומציעים שירותים דומים במחיר דומה

אך מסיבות ברורות הם מתחרים ישירים. לשני הכלים המבוססים נקודות החוזק שלהם בהיבטי ראש הממשלה, אז איזו אפליקציית ניהול הפרויקטים הטובה ביותר עבורך? אם אתם מחפשים פיתרון המאפשר לכם להשתמש בשירות מבוסס ענן, עליכם להשתמש בתכונות העיצוב של Basecamp או Asanas.
עבור עוד פרטים נוספים בנושא של השוואת יכולות של תכ ונות asana ניתן לבדוק ב- fillva.com

אסאנה מציעה פורטפוליו של פונקציות המתפקדות למעשה ככלי רגיל לניהול פרויקטים

Microsoft Project עדיפה על Asana מכיוון שהיא יכולה לסקור פרויקטים מרובים על ידי הצגת כל העבודות שבוצעו ובהמתנה במסגרת זמן אחת. זה מייעל ומפשט את תהליך ניהול הפרויקט ומעניק למשתמשים סגנון ניהול שהם יכולים לבחור בעצמם.

דילוג לתוכן