איך תוכלו לחדש ריהוט וינטאג

גם אם אתה לא רוצה לשחזר רהיטים, אלא פשוט רהיטים בסגנון דומה. שחזור רהיטי עץ מבלי להסיר אותם יכול להיות חלופה מצוינת לשחזור דברים ישנים. זה לא מעשי לנסות לתקן רהיטי עץ עם חומץ בלבד, אבל הוא משמש לרוב כפתרון ניקוי מעורבב בשמן זית להזנת העץ. אם אתה טועה בטעות ברהיטים העתיקים שלך (בדרך כלל על ידי הפלת משהו על פני השטח), יש דרך להסיר אותו, אך ניתן להשתמש בו רק אם יש צורך להסיר את המשטח מהגימור הישן.

תוספת שעווה מגנה על הגימור וניתנת לשימוש לניקוי תקופתי

השעווה תעזור לשקם רהיטי עץ דהויים ולהעניק להם לחות אם הוא יבש. הדרך הנכונה למרוח שעווה של רהיטים עתיקים היא להשתמש בבד כותנה רך ונקי או ללא מוך, למרוח שעווה לרהיטים על ידי טבילת הבד בצנצנת שעווה ושפשוף השעווה בתנועות סיבוביות קטנות על כל העץ. מוּעָט. כשתסיימו לנגב עם מטלית לחה, הניחו לרהיט להתייבש למגע.

ודא שמשטח הרהיט נקי ויבש

ולאחר מכן נגב את המשטח עם מטלית. השתמש במטלית יבשה ורכה כדי לנגב את כל משטחי הרהיטים כדי להסיר לכלוך ואבק גלויים. הקפד למקם את הטפטפת או העיתון בחלל גדול מספיק מסביב לארון כדי לאסוף פסולת או צבע עודפים בעתיד.

לאחר הערבוב, נגבו את הרהיטים במטלית נקייה והניחו לכמה שעות. זה יקצר את תהליך שיקום הרהיטים, שכן ניקוי וטיפול פני השטח יהפכו להרבה יותר קלים.

במידת האפשר

התמקדו בשיקום ולא בשיפוץ, במיוחד עם ריהוט טוב. לפני שמחליטים איך להתחיל עם יצירה, חשוב לדעת את העובדות על שחזור עתיק. נדרשת רמה מסוימת של מחקר כדי לגלות כיצד לשחזר כיסא עתיק לאחר מאות שנים של הזנחה, או כיצד להסיר כתמי מים מרהיט עץ עתיק שנותר במוסך במשך עשרות שנים. עם זאת בחשבון, בעלי רהיטים עתיקים תוהים לעתים קרובות כיצד ניתן להחזיר רהיטי עץ ישנים (לעיתים קרובות פריטים יקרי ערך) ליושנה.

אמנם קל לעשות זאת בעצמך על רהיטי עץ ישנים

אך תמיד עליך לוודא שאתה משתמש במוצרים הנכונים. אז בואו נצלול לחלק מהפרטים כיצד לשחזר רהיטי עץ ללא שיוף, החל מהמוצרים הדרושים לכם כדי לבצע את העבודה. אלו כמה טיפים, אבל הקלה ביותר היא כמובן להשתמש במבהיר האמייל העתיק שלנו, או שתמיד אפשר לבקש ייעוץ משחזר רהיטים.

לשיפוץ מסוג זה

לרוב אנו ממליצים להתייעץ תחילה עם משחזר עתיקות, כי אם מדובר ברהיט עתיק טוב מאוד, אתם עלולים להזיק מתועלת. בין אם מדובר בעקבת טבעת תה מעצבנת או באגרטל הפוך, מים שהתיזו על כל משטח עתיק ישאירו עקבות מכוערות, ובכך יפחיתו את ערכו של הפריט. הידיעה כיצד להסיר כתמי מים על רהיטי עץ עתיקים יכולה להחזיר אותם ליושנה.

אתה יכול להסיר לכלוך משטח ומעילי פוליש ישנים בתערובת תוצרת בית של ארבעה חלקים לבנה וחלק אחד שמן פשתן

לאחר ניקוי המשטח וכל החלקים והחומרה הרופפים הוסרו, תוכלו לעבור להסרת משטח אם תרצו להתחיל עם קנבס נקי באמת או להסיר שכבות רבות של צבע או כתמים ישנים ועקשניים.

אם הכל הולך כשורה, כל שנותר הוא לנקות את המשטחים ולמרוח שכבת עליון חדשה. אם זה לא נראה טוב, עליך לתקן כל נזק אפשרי על ידי ביצוע השלבים הבאים. הסרת כל הלכלוך והשומן מהמשטח היא חלק בלתי נפרד משיפוץ רהיטים.

רהיטים עתיקים צריכים תמיד לשמור על הגימור המקורי

והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להשתמש בגימור שעווה, מכיוון שקל מאוד ליישם אותו, הוא ינקה לכלוך ישן וישמור על הרהיטים העתיקים שלך אטרקטיביים. לפני שתוכלו לשחזר רהיטים עתיקים, קבעו את גימור העץ הנוכחי. אם לרהיטי העץ שלכם יש פרטים דקורטיביים כמו שיבוץ או זהבה, אזי יידרש שחזור רהיטים עתיקים מיוחדים יותר. לדוגמה, אם יש לכם שולחן עתיק באיכות מוזיאון, תוכלו לשמור אותו במקום לשחזר אותו (ולא גמור, שהוא האגרסיבי ביותר מבין השלושה).

כאשר אתה משחזר פריט יקר ערך במקום לשמור אותו לעצמך

המשתתפים בתערוכות כמו מופע העתיקות יקבלו חדשות מזעזעות על ירידה חדה בערך המזכרות שלהם. כמה בעלי עתיקות משחזרים או משפרים את הפריט על מנת להחיות ירושה יקרת ערך. רוב עבודות השחזור של עתיקות מסתיימות בפריטים שהם יותר סנטימנטליים מהערך הכספי. עתיקות "מיוצרות בעבודת יד ומעלות למעלה מ-100 שנה", אומר בריאן הילמן, ותיק הרסטורציה בן ה-30 מ-H Restoration באטלנטה, ג'ורג'יה.
למידע מורחב אודות איך תוכלו לחדש ריהוט וינטאג מומלץ לגשת לאתר ishopy.co.il

יש לזכור גם שבמקרים רבים ניתן להחזיר רהיטים ישנים לחיים במינימום מאמץ

יש עוד כמה טריקים שתוכלו להשתמש בהם כדי לשחזר רהיטים לבית. אתה יכול ליישם את השלבים והטכניקות במדריך זה על רהיטי עץ אחרים שאתה רוצה לשפץ עם שכבת צבע טרייה. עכשיו, כשיש לכם את 8 הרעיונות האלה לחידוש רהיטים ישנים, אתם יכולים להשתלב בצורה מושלמת בבית שלכם תוך זמן קצר.

גימור רהיטים לא תמיד אומר "להחזיר את תהילתו לשעבר"

לפעמים זה אומר לתת לפריט ישן מראה מודרני יותר. אנחנו יודעים מה-Antiques Roadshow ששיפוץ רהיטים יכול להוזיל את העלות, אבל ראינו גם את ריק דייל משחזר לחלוטין כל מיני דברים ישנים ב- History Channels American Restoration. בנוסף, עם רהיטי רסטורציה שנראים תמיד בחזית הטרנדים הביתיים – הן בנדל"ן וינטג' והן בנדל"ן מודרני – ולכן יקר יותר לקנייה, כעת תוכלו לחסוך במשהו יפה פשוט על ידי יצירת משלכם.

דילוג לתוכן